Pe Raul Marina s-ar putea sa il stiti. Sper totusi sa fi inteles “Care-i faza” pana acum. E nepotelul dintai al lui Leo si fiti antena ce belea face!

Azi imi trimite Leo un mail in care imi spune: “Am ramas afis cand am vazut cu ce se ocupa nepotu’! :))”

Ma uit, citesc comunicatu si sincer, raman paf. Uite ca mai sunt tineri care nu trag sare de baie pe nas, amesteca bauturile sau fumeaza ca turcii. Uite ca mai au si idei si te fac sa te uiti cu respect. Bistritenii au talent!

O sa redau comunicatul asa cum e scris el, de Raul Marina, PR-ul echipei. Sa va mai intreb daca le tinem pumnii?!

” In luna in curs, in intervalul 14-17 aprilie, in Miskolc, Ungaria se desfasoara a treia editie a concursului “Bosch Electromobil Race III”.

Concursul consta in construirea unui monopost, urmând sa fie propulsat de sase masini de gaurit cu acumulator. Aceasta idee le-a venit celor de la Bosch pentru a-si testa noile linii de bormasini lansate in fiecare an.

Pentru aceasta editie a concursului, patru tineri din Bistrita, studenti la Cluj, Bogdan Pop Coman, Catalin Boanta si Adrian Fetti, studenti ai Universitatii Tehnice din Cluj impreuna cu Raul Marina, student al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice au alcatuit echipa intitulata “A-Team”, implicându-se in constructia unui elektromobil, care spera ei va fi si câstigator.

De asemenea, cei patru bistriteni au reusit sa coopteze in echipa lor si doi sponsori, respectiv Attila Szentes din partea Laboratti si Pavel Pop Coman de la Automatic SRL.

Constructia masinii a inceput inca de la sfârsitul anului trecut, iar pentru a ajunge aici au fost trecute mai multe taskuri cerute de cei de la Bosch: desene tehnice, postere, chestionare.

Masina are 0,2 cai putere sau 162 wati, o autonomie de 4 minute pe o distanta aproximativa de 1 km iar viteza maxima este de 60 de km/h. Inventia celor patru tineri cântareste in jur de 65 de kilograme, urmând sa fie pilotata de Raul Marina, unul din cei patru membri ai echipei.

In concurs sunt inscrise in jur de 120 de echipe din mai multe tari europene, care vor concura pentru prestigiu si premii din partea Bosch. Probele constau in intreceri de tip eliminatoriu, cu patru concurenti aliniati la start dintre care primele doua masini vor trece mai departe. Echipele au dreptul la sa opreasca la boxe unde l-i se permite sa schimbe bateriile masinilor. A doua proba consta intr-o cursa pe linie dreapta unde viteza va fi cea mai importanta. Masina câstigatoare va fi afisata la sediul Bosch din Miskolc timp de un an de zile.”