Revin la programul Mastercard Premium & Business a cărei aniversare de 8 ani aduce noi parteneri, din zone diferite. Dacă am discutat despre Edenland și Autosoft, era timpul, zic, să acopăr și un domeniu în care mă scald tot mai bine.

Campania, care are loc în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2018, include 165 de parteneri și oferte în peste 400 de locații participante. În fiecare dintre aceste locații, pentru orice plată cu un card Mastercard® Gold, Platinum, World, World Elite™, Corporate sau Business, puteți să vă bucurați de oferte preferențiale, cu plusuri temporare față de oferta anuală.

Comtesse du Barry

Nu cred că există iubitor de gastronomie și băuturi fine prin capitală, care să nu fi remarcat, în căutările sale, cel puțin un magazin Comtesse du Barry, mai ales că unul dintre ele este amplasat strategic, într-una dintre cele mai elegante zone ale Bucureștiului, pe strada Episcopiei nr. 2-4, lângă Ateneul Român, iar celelate două se găsesc în Băneasa Shopping City și pe Bd-ul Mircea Eliade. 

Ce-i drept, e greu să nu observi prin fereastră paletarul de rose, care, luminat strategic, atrage instant privirile. Odată ce îi treci pragul, însă, magazinul Comtesse du Barry te cucerește prin diversitatea de produse atent aranjate, pe rafturi. De la condimentele naturale Terre Exotique, până la clasicele terine franțuzești sau ciocolata fină de plantație Michel Cluizel, de la colecțiile impresionante de armagnac Château de Laubade, până la șampaniile impunătoare, în variante magnum, aici poți găsi atât delicii care să bucure și cei mai fini cunoscători, cât și produse de calitate, la prețuri corecte, menite să te ajute să descoperi cu pași mici gastronomia franțuzească și internațională. 

În plus, în magazinul Comtesse du Barry, se ascunde o vastă varietate de vinuri, de la producători mari, de renume, precum casele de vinuri Grands Crus de Bordeaux, Château Cos d’Estournel, Opus One Winery, Penfolds, La Spinetta, Champagne Bollinger (furnizorul oficial al Casei Regale Britanice), Château Miraval (brandul deținut de Brad Pitt și Angelina Jolie), până la unele care abia așteaptă să fie descoperite. 

În lumea vinului se spune că novicii ar face bine să înceapă cu un ‘vin mare’ care să îl convingă pe viitorul winelover încă de la prima degustare. Până la urmă, avem parte de o experiență senzorială, iar vinurile de renume, fie că sunt din gama elitelor, fie că sunt pe un palier mai accesibil, ajută. 

Am pășit în magazin, am deschis un H&B, un rose de Languedoc și am ‘răsfoit’ produsele. 

După înregistrarea sticlelor și doleanțelor în materie de îmbuteliate, am trecut în revistă și gama produselor gastronomice, atras fiind de clasicele terine franțuzești, pateul de ficat de rață și de gâscă, brânzeturile și produsele fine din carne, despre care am aflat de la personalul magazinului că sunt realizate de către artizani francezi, prin tehnici moștenite din tată în fiu. Amfitrionul meu m-a ajutat să fac un joc de mix & match mai indrăzneț, propunându-mi spre degustare o bucată de brânză Comté alături de un vin dulce, de Porto, și o terină cu foie gras, care s-a potrivit minunat alături de un vin alb, tot dulce, de Sauternes. 

15% reducere pe toată durata lunii august.

La Comtesse du Barry, poți petrece minute bune descoperind produse noi, aflând poveștilor celo mai apreciați artizani ai lumii și ascultând sfaturile personalului magazinului, care te va ghida întotdeauna spre produsele care să se potrivească gustului, ocaziei și bugetului de care dispui. Tot ceea ce trebuie să faci pentru a pleca mulțumit din magazin este să le spui ce cauți. Easy-peasy.

Istoria

Povestea brandului pornește în 1908, când, în satul de sud de Franța, Gimont, un tâmplar și-un măcelar se decid să deschidă un magazin cu pretenția de a vinde cel mai bun foie gras din lume. 

În anul 1926, cuplul Joseph și Gabrielle se hotărește să facă puțin branding, ținând cont că lumea tocmai trecuse prin nefericitul Prim Război Mondial. Participă la un turneu național de târguri, înregistrând marca Comtesse du Barry. 

Anul 1935 este interesant, întrucât devin primii producători de foie gras care fac livrări prin poștă. Succes instant. Pe partea de publicitate, rămân axați pe mesajul de a fi producători de delicii gourmet, pe care soțiile iubitoare le trimiteau soților soldați pe front. 

devin primii producători de foie gras care fac livrări prin poștă. Succes instant.

Ajungem la anul 1949, când brandul mai trage o invenție la catastif, fiind prima companie ce pune în vânzare conservele. Yvette Lacroix-Dubarry’s first ready to eat meals. La doar 5 ani distanță, soțul Henri mai vine cu o invenție. Scoate la mezat pateul de rață, mai rar decât cel de gâscă, preparat cu o metodă ce se folosește și azi. Vânzările cresc, brandul asemenea. În 1964, cu ajutorul chef-ului din aceeași zonă, André Daguin, Philippe and Henri Lacroix dezvăluie metode diferite de a găti pieptul de rață, până la vremea respectivă fiind cunoscut și gustat doar de cei care se ocupau cu vânzarea pateului. Niște năpăstuiți.

Plecând de la un eveniment gastronomic, de degustare și prezentare a unui produs nou, lucrurile iau o turnură atât de mare încât se discută de focusarea atenției companiei pe specia de rață folosită, creșterea și înmulțirea ei. Astfel, după o vreme, lucrurile devin, în sfârșit, internaționale. Să se producă foie gras ca să ajungă la toți!

Facem un pas în timp și ajungem în 1996, când se lansează primul website oficial. În 1997, astronautul francez Jean François Clervoy savurează bucate Comtesse la bordul navetei Atlantis, se mai servesc produse și la bordul navetei Discovery, chestiuni de bun gust la nivel înalt.

2010 aduce gastronomia franceză în Unesco, astfel Comtesse du Barry fiind și mai responsabilizați pe produse de foarte bună calitate. 

În 2014, apare noul concept de magazin, bazat pe 4 valori: terroir-ul, tradiția, gastronomia și accentul pe cele 4 produse flagship – foie gras, caviar, somon și trufe. 

Așa îl vei găsi și tu astăzi în oricare magazin din București sau Cluj, care are, pe lângă brandul Comtesse du Barry, și alte produse de calitate, cum ar fi ciocolata Maxim’s de Paris, brânzeturile Jean D’Alos Fromager-Affineur, vinurile Davino, untul Bordier, caviarul Neuvic și multe altele, precum și o selecție de produse din carne de la măcelari de renume. Iar promoția Mastercard Premium & Business înseamnă 10% reducere, pe lângă cei 5% oferiți în restul anului. 15% reducere pe toată durata lunii august. 

Mi-e foame. Vreau un MIRAVAL rece și-un foie gras. Acum!