E miercuri, iar depesa venita “de sus” anunta o veste crunta: incepand cu ziua de vineri, se va instala P.O.S. !!!

“- in sfarsit’ isi spune d-na Letitia, caserita la CFR din 1982.

– Era cazul tu, ca ma innebunisera clientii cu cardul lor!

– Da tu Letitia, zice Lenuta, colega de tura. Dar cum naiba dam noi aparatu’ ala mic pe sub fanta asta?! Ca doar nu ne-or spune noua clientii codurile lor?!

– Ai dreptate! Lasa ca il sun pe Auras de la tehnic, sa vina sa rezolve.

Zis si facut. Letitia pune mana pe telefon si suna. Evident ca nu raspunde nimeni. Apoi suna din nou..

– Incearca la impegat!

Nici acolo nu raspunde nimeni. Amana telefonul si spre finalul zilei, suna din nou. Raspunde Mihai, lacatusul mecanic al statiei. A inteles situatia, se va deplasa in ziua urmatoare.

Unde? intreaba el.

La casa de bilete 8 draga, la clasa I!

A doua zi, lacatusul apare in usa biroului, isi da seama de lucrare si revine cu un ajutor si scule. E simplu: trebuie taiat cornier-ul, doua puncte de sudura la cald si-un gemulet, plus un ivar de inchidere. Se pune pe treaba si in cateva ore rezolva problema.

Lacatusul la Business Class

A taiat geamul, a montat ferestruica. A montat yala, rezolvata “romaneste”, din 2 piulite de 10. Ce daca tocul geamului si cornierul de metal, fost alb, acum proaspat ars de aparatul de sudura, nu culiseaza perfect. O rezolvam si pe asta.

Letitiee, da si tu niste hartie d-aia de-a ta! Da, de-aia, gri.. igienica, asa!

Lacatusul de la Business Class

Mandru ca a rezolvat problema, ii inmaneaza Letitiei cheia de la gemulet. Un surub cu cap hexagon de 8, ca sa mearga ca uns..

Astfel, la casa de bilete clasa I sau biznisclas, cum mai aude Letitia si Lenuta, s-a rezolvat problema. P.O.S.-ul are fereastra lui, iar acum totul merge struna. Ca uns! Ca la Business Class!