Statu’ in trafic de zilele trecute mi-a adus aminte de anii ’90 si ofertantele cumparaturi de la botu’ calului.. Tu mai tii minte desagile pline de cutii aduse de vanzatorii ambulanti la usa?

” – Buna ziua, astazi avem pentru dvs. o oferta foarte speciala..!”

Eu cred ca marketingul asta direct n-a murit, iar vanzarea la coada din trafic e practic puiul neintarcat.

marketing direct 1

Problema mea e: cine hotaraste marfa vanduta?! Ca nu conteaza unde ii gasesti prin Bucuresti, pe la ce cozi de semafor, marfa oferita de baietii astia mai mult decat bronzati, e aceeasi. Sezonul primavara-vara 2011 vine cu preturi incredibile la: cap de centura de siguranta, umbrele, coperti tip 3 pentru taloane auto, incarcatoare, deodorante auto si indubitabilele incaltari originale Lacoste. Tenisii albi, marimea 42 se plimba si te ademenesc printre gazele de esapament. Anul trecut in schimb, oferta a cuprins portavoci mici si medii, trepiede minuscule, cat si borsete piele maro, imitatie de caiman.

marketing direct 2

Eu cred ca toata pleava asta de vanzatori ambulanti au un head-office cu un marketing manager la cravata. Cred chiar ca, la finalul serii, completeaza pe branci excell-uri si dau rapoartele mai departe. La final de luna, cel mai bine cotat pleaca la o portie de mici cocosati, impreuna cu echipa sa.

marketing direct 3

Or avea petrecere de final de an? S-or intalni ei la team-building-uri in care se discuta strategiile de viitor si abordarea de noi intersectii, pardon piete? Cum se hotarasc in alegerea produselor? Exista probabil o alta echipa, ce isi face treaba luand la intrebari camionagii si soferii de taxi, rezultand niste cifre exacte. Asadar, conform cifrelor aflam ca 35% prefera deodorantele lichide, 77% dintre taximetristi prefera manelele, iar peste 55% dintre conducatorii in traficul urban nu isi pun centurile de siguranta. S-a mai descoperit ca media piciorului din trafic e de 42, asa ca incaltamintea vanduta pe asfalt e aleasa pe spranceana. Rezultatele sunt efectuate pe un esantion de trafic urban, pe ploaie, in intersectiile Piata
Muncii, Obor si Pipera plus, evident, centura!

Ieri am cerut o condica de sugestii si reclamatii unui domn care se folosea de insemnele Libertatii.  Incerca sa imi bage pe sub mana Guta “Vrea gagica mea la mare”. Am intrebat daca imi da si chitanta. Mi-a raspuns ” Hai mai da-te dracu!”

marketing direct 4

Nu asa se vb cu un posibil cumparator! Rusine!